Autor |
Wiadomość |
Klejo14
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 0:03, 20 Sie 2011 |
|
dzięki ; > |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:16, 20 Sie 2011 |
|
ten skrypt zostal wygenerowany przez owy program, z drobna modyfikacja. w sumie skrypt wystarczyl by taki
Kod: |
void main()
{
string sOpis =GetDescription(OBJECT_SELF);
ActionSpeakString(sOpis);
}
|
generator zawsze dodaje do skryptu sprawdzenie czy aktywator zdarzenia jest graczem
robi to ta linijka:
Kod: |
if (!GetIsPC(oPC)) return; |
plus zmienna
Kod: |
object oPC = GetLastUsedBy(); |
funkcja ta dodawana jest by skrypty nie były uruchamiane przez NPC lub przeciwnikow, nieraz jest to istotne. W tym przypadku nie, bo nikt poza graczem nie kliknie na przedmiot, wiec warunek można wyrzucic. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klejo14
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 15:10, 22 Sie 2011 |
|
Przepraszam Wędrowcze nie bardzo umiem się tym posługiwać. Stworzyłbyś mi skrypt, żeby drzwi zaraz po otworzeniu się zamykały same i w dodatku na klucz? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:59, 23 Sie 2011 |
|
drzwi sie zamkna i zaklucza
void main()
{
object oPC = GetLastUsedBy();
if (!GetIsPC(oPC)) return;
DelayCommand(X.0, ActionCloseDoor(OBJECT_SELF));
SetLocked(OBJECT_SELF, TRUE);
}
gdzie X to czas po jakim maja sie dzwi zamknac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klejo14
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 11:07, 23 Sie 2011 |
|
Dziękuję. Skrypt oczywiście wkleić w OnHeartbeat czy OnOpen? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:17, 23 Sie 2011 |
|
w OnOpen |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkinvokery
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][
|
Wysłany:
Śro 20:28, 24 Sie 2011 |
|
możesz mi wędrowcze podać skrypt który uleprza przedmioty w kuźni? (kąkretnie ten który zwiękrza obrażena od rzywiołu, obojętnie który bo one chyba działają na tej samej zasadzie (generowanie nowego przedmiotu )) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:12, 24 Sie 2011 |
|
kuznia jest gotowcem, to nie moje skrypty, ktore tylko pobierznie przeswietlalem. jest to dosyc ciekawa lecz skomplikowana maszyneria. i nie działa to tak że na koniec jest tworzona nowa bron z nowym parametrem. to jest tak ze odpowiadajac na poszczegolne pytania kowala (co dodac, ile jakiego typu), ustala sie pewne zmienne, ktore na koniec daja odpowiedni efekt. Jeden skrypt nic nie robi trzeba miec wszystkie. swoja droga ze moge ci napisac skrypt ktory bedzie dodawal co tam chciales, ale nie bedzie mial nic wspolnego z kuznia. no i narazie nie mam czasu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkinvokery
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][
|
Wysłany:
Śro 21:30, 24 Sie 2011 |
|
a możesz mi podać skrypt twożący nowy przedmiot? powiedzmy specjalna właściwość przedmiotu który po użyciu twoży miksture |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dkinvokery dnia Śro 21:38, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|