Autor |
Wiadomość |
dkinvoker
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 12:55, 10 Sty 2009 |
|
W Mensur, jest dużo małych błędów. W niektórych domach (jest ich dość sporo) nie ma drzwi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dkinvoker
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 22:29, 29 Sty 2009 |
|
Zgłaszam KRYTYCZNY błąd (oczywiscie chyba bo raz sie tak dzieje a raz nie) zostawilem lokalizator w jogoth i poszlem do mensur, chcialem uzyc portalu ale nic sie nie stalo wienc poszlem na piechote a tam lokalizatora nie ma (a pamientam ze tam byl) potem testowalem portar przez dlusza chwila i dzialal ja nalezy a potem jak z pustyni wrucic chcialem to ponownie nic sie nie stalo. No i nie wiem czemu, czy to od tego ze zbyt daleko sie oddalilem czy dlatego ze lokalizator ma ograniczony czas i potem znika |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:34, 29 Sty 2009 |
|
no to chyba nie napisałem tego (choć wydawało mi się że pisałem) że lokalizator ma ograniczony czas działania. jest to głównie spowodowane tym by nie zaśmiecać calej matrycy lokalizatorami bo w przypadku przynajmniej 2 aktywnych lokalizatorów portacja byla by losowa.
zadanie lokalizatora i przenośnego portalu polega na szybkim dotarciu do jakiegoś innego gracza niż na skracaniu sobie powrotu do jakiegoś miejsca |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkinvoker
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 10:27, 30 Sty 2009 |
|
Aha |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:12, 30 Sty 2009 |
|
opracowywana jest druga wersja lokalizatorów która będzie można doładować energia (z ładowarki - nowego przedmiotu) przez co przedłużyć ich działanie 1ładunek - 1minuta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkinvoker
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 16:45, 31 Sty 2009 |
|
Truposze nadal posiadają błąd! znalazłem dziś dwa wpisy "Wędrowiec 0" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:53, 31 Sty 2009 |
|
tak spis truposzy jest do poprawy ale to co znalazles wynika z czegos innego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkinvokery
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][
|
Wysłany:
Sob 18:07, 31 Sty 2009 |
|
Moim zdaniem na spisie truposzy powinien jeszcze lvl danej postaci pisać żeby było porównanie kiedy ktoś ma 18 śmierci na 13 lvlu a kiedu ktoś ma 23 na 40 lvlu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobkowski
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grand line Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 15:40, 21 Lut 2009 |
|
jest problrm no bo pokonalem sir thomasa razem z garradorem ale bariera nie opadla i krol mowi ze czeka na moja pomoc,co trzeba zrobic wedrowcze? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dobkowski dnia Sob 15:41, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
dkinvokery
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][
|
Wysłany:
Sob 15:56, 21 Lut 2009 |
|
trzreba mieć 25 lvl |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:04, 22 Lut 2009 |
|
poziomu nie trzeba miec zeby zaczac ten quest dopiero na sam koniec jest wymagany odpowiedni.
w tym przypadku może chodzić o coś innego.
to problem konstruktorski. gdy questa robi jedna osoba nie ma o czym mówić. gorzej jeśli rozwiązuje go drużyna. tu chodzi o to że żęby iść dalej trzeba mieć na sobie odpowiednią zmienną. żeby dostać tą zmienną trzeba zabić tego kolesia, ale kto ma dostać tą zmienną? ten kto go zabije? no właśnie nie do końca bo w drużynie może być ktoś silniejszy kto pomaga zrobić questa i to on może zabić co nie bedzie dobrym rozwiązaniem jeśli ten ktoś wcześniej już go robił. Dlatego jest zrobione tak żę to przywódca dróżyny dostaje tą zmienną.dlatego to właśnie przywódca dróżny powinien gadac o tkie rzecz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobkowski
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grand line Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 18:08, 22 Lut 2009 |
|
czyli jesli ktos sam pokona rycerza to cos dostaje,tak? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobkowski
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grand line Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 18:10, 22 Lut 2009 |
|
moglbys zrobic tak ze jak ktos idzie do wiezienia to trzeba jeszcze zaplacic grzywne zeby moc wogole wyjsc,bo tak ze sie ktos tam pojawia i nic to niczego sie nie nauczy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wedrowiec
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:38, 22 Lut 2009 |
|
kazdy moze przejsc kazdy quest tylko jeden raz, ale moze pomagac ile chce innym graczą przejść.
co do wiezienia jest to wiezienie dla graczy nie dla postaci. do wiezienia trafia sie za wykroczenia graczy (krzyk, smiecenie itp) dlatego nie ma mozliwosci wykupienia sie z wiezienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dobkowski
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grand line Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 20:26, 22 Lut 2009 |
|
nie chodzi mi o wykupienie,ale o to ze jesli sie np:cos zniszczylo to trzeba za to zaplacic ale normalnie siedziec. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|